Jocs florals 2017

Els Jocs Florals són certàmens literaris que esdevenen promotors i difusors d’una llengua. Es van celebrar per primer cop l’any 1323, a Tolosa de Llenguadoc, per la Sobregaya Companyia dels Set Trobadors.

Des d’aleshores han passat per diferents etapes al llarg de la història. Avui en dia són una gran cita a les escoles. Són uns jocs que homenatgen la llengua i la cultura catalanes i amb els quals de la literatura en fem festa.

L’alumnat expressa a través dels escrits les seves emocions; la tristesa, l’alegria, felicitat, por… Una gran festa de les lletres catalanes.

En el certamen d’enguanys, els guanyadors i les guanyadores han estat:

• 1r A. Arianne Castro
  • 1r B. Abril Enríquez