Iniciem arts & craft

Ja hem iniciat les sessions d’Arts&Crafts! Aquestes primeres setmanes els i les alumnes de CI han sigut els encarregats i les encarregades de decorar l’entrada (hall) de l’escola amb motius de la tardor (autumn, en anglès)! A CM han fet un dossier amb vocabulari i estructures bàsiques en anglès com ajuda per comunicar-se, juntament amb propostes artístiques sobre els colors primaris/secundaris/terciaris i les formes geomètriques amb l’artista Paul Klee! A CS han arrencat amb l’artista Piet Mondrian i amb tècniques d’ombrejat de colors!

Al llarg de tot el curs, l’alumnat continuarà gaudint de l’art i desenvolupant la seva imaginació i creativitat; descobriran les obres dels autors i les autores amb més prestigi artistic  (V. Van Gogh, P. Picasso, Sonia Delaunay, Frida Kahlo…); dissenyaran creacions artístiques amb diferents tècniques i materials; aprendran sobre alguns moviments artístics. A més, l’alumnat de 2n, 4t i 6è també prepararà el decorat per a les obres de teatre que representaran!

Aquest curs, Arts & Crafts és creativitat i, tal com deia Albert Einstein “la creativitat és la inteligència que es diverteix”.