Informacions inici de curs 2017/2018

Aviat començarem el curs 2017-18 amb moltes ganes i il·lusió!

Us recordem les dates de les reunions d’inici de curs:

• Reunió d’inici de P3: Divendres 8 de setembre a les 12h
  • Reunió de 3r: Divendres 8 de setembre a les 13h
  • Reunió de P4 i P5: Dimarts  12 de setembre a les 12:30h
  • Reunió de 1r i 2n: Dimecres 13 de setembre a les 13h
  • Reunió de 4t: Dijous 14 de setembre a les 13h
  • Reunió de 5è i 6è: Divendres 15 de setembre a les 13h

Per als alumnes que inicien l’escolarització a P3 s’organitza un breu període d’adaptació que suposa una certa modificació dels horaris dels tres primers dies de classe, i que es fa saber a les famílies en les reunions prèvies corresponents.

Recordem la importància de tenir al dia el pagament de les quotes de material del curs

Aprofiteu l’estiu per a preparar tot el material que els vostres fills/es necessiten per al proper curs:

• P3: Bata amb botons a davant i gomes als punys, mitjons antilliscants, una capsa de mocadors d’estirar, un paquet de tovalloletes humides, un got de plàstic (amb una base gran), un tovalló gran, una carmanyola, una motxilla petita sense rodes.  També una bossa de roba amb una muda completa de recanvi.
  • P4 i P5: Bata amb botons a davant i gomes als punys, mitjons antilliscants, una capsa de mocadors d’estirar, un paquet de tovalloletes humides, un got de plàstic (amb una base gran), un tovalló gran, una carmanyola, una motxilla petita sense rodes.
  • 1r i 2n: Bata, carmanyola, ampolleta/cantimplora petita d’aigua, necesser per a educació física.  Els alumnes de segon realitzen l’activitat de piscina. Per la piscina necessiten: banyador, tovallola, casquet de bany, xancletes o mitjons d’aigua, roba de recanvi i bossa.
  • 3r a 6è: Carmanyola, ampolleta/cantimplora petita d’aigua, necesser per a educació física.

Ens veiem el primer dia de curs, el dimarts 12 de setembre en l’horari habitual del centre

EDUCACIÓ INFANTIL Matí:de 9:00 a 12:30h Tarda: de 15.00 a 16.30h els alumnes que no tenen germans a primària.                       Matí: de 9:00 a 13:00 tarda de 15:00 a 17:00h els alumnes amb germans a primària

EDUCACIÓ PRIMÀRIA Matí de 9:00 a 13:00 i tarda de de 15.00 a 17:00h

Recordem que cal una autorització expressa perquè els alumnes de 3r, 4t, 5è o 6è marxin sols i/o perquè els mateixos alumnes passin a recollir germans/es petits/es.

Bon curs 2017-18!

Equip Directiu