Famílies a 2n!

Avui els i les tira-foc i els i les escapistes de 2n hem tornat a obrir les portes de les nostres aules perquè hi entressin les nostres famílies i ens acompanyessin en aquesta tarda tan divertida.
Quan han arribat les famílies, han estat els mateixos nens i nenes els qui han explicat en què consistiria l’activitat que havíem planificat. Aquesta vegada, però, hem pogut fer grups barrejant alumnes de les dues classes. Ara que podem, ens encanta compartir temps junts. Així que…. Ens hem distribuït en tallers, i a treballar!

Al pati central hi teníem els tallers d’art, català i matemàtiques, i al pati de les grades hem fet dos tallers més moguts: el de circ i el lúdic amb les cordes i les bitlles!

Gaudim moltíssim del temps escolar en família així que hem acabat aquesta setmana ben contents i contentes!