Excursió P4 a l’Arboretum

Avui ha estat un dia genial!! Els nens i nenes de P4 hem anat d’excusió a l’Arboretum de Santa Maria de Palautordera. Hem tingut molta sort, ja que ens ha fet un dia genial amb molt de solet, i no hem passat gens de fred!!
Al matí a primera hora ens esperava l’autocar a la porta de l’escola!! (com ens agrada anar amb autocar!!😊) un cop hem arribat al parc, primer de tot hem esmorzat, teníem molta gana i havíem d’agafar forces!! Després hem anat a fer una volta pel mig del bosc!! Hem vist castanyes, bolets, carabasses, papallones, marietes…… fins i tot hem pogut sentir els picarols dels follets del bosc!! I ens han fet un regal!!☺️que emocionat tot plegat!! Hem caminat molt i molt, i quan ja començàvem a estar cansats em parat per dinar una estona, després de dinar encara ens quedaven forces per jugar una estona lliurament, fins que ha arribat l’hora de marxar, l’autocar ja ens esperava per portar-nos a l’escola!!