Estrenem laboratori!

De mica en mica, al llarg dels últims cursos, a l’Escola Ponent hem anat ampliant les activitats d’experimentació i/o manipulació de l’àrea de Medi Natural.

Fins ara feiem les activitats a la pròpia aula de cada grup, però enguany hem acondicionat la biblioteca de l’escola per a que també faci les funcions d’UN LABORATORI ESCOLAR!

Encara estem en procés de millora, però l’espai del laboratori ja és una realitat, i ben aviat acollirà la Missió Alba, els tallers elèctrics, les observacions al microscopi, la confecció de maquetes, els experiments de densitat… i tot el que se’ns passi pel cap!

En un món cada vegada més virtual, nosaltres esperem trobar activitats tangibles que  ajudin al nostre alumnat a connectar amb el món real, amb el món de la ciència i amb el pensament científic.