El Dia de la Dona a Cicle Superior

Benvolgudes famílies i estimat alumnat;

Avui, 8 de març, hem celebrat a l’escola el dia internacional de la dona. El dia en què les dones i alguns homes es manifesten i reclamen la igualtat de gènere en tots els àmbits de la societat. Un dia on treballem a l’escola la importància de la dona a la societat, trenquem estereotips, veiem la importància de treballar la igualtat de gènere i trencar amb el masclisme, l’odi i la violència contra les dones.

A cicle superior, hem treballat el masclisme a les cançons que, normalment, escoltem i que estan sonant a la ràdio. En un primer moment, els hi hem posat la cançó de Maluma; Hawai. Per a després, els hi hem posat la resposta de la Beatriz Luengo a la cançó del Maluma. Hem vist com es pot canviar la lletra d’una cançó perquè no sigui masclista.

Més tard, els hi hem donat, per grups, una cançó per tothom coneguda i han canviat la lletra de la cançó.

Per veure les fotografies de les activiats del cicle superior, cliqueu aquí.