El classdojo a primer

Aquest primer trimestre l’alumnat de 1r s’ha vist acompanyat d’uns petits monstres que ens han permès treballar un munt de coses. Parlem dels nostres petits monstres del Classdojo, l’aplicació que utilitzem per comunicar-nos amb les famílies.
Tots i totes ens hem creat el nostre propi avatar, i ara tenim un monstre fet al nostre gust. Amb l’ajuda d’aquests dojos hem establert unes normes d’aula, que ens donen punts, quan les seguim! Gràcies a aquests monstres i als reptes que ens han anat proposant, hem aprofitat per treballar i repassar les lletres, els números i molt vocabulari, que ens ha permès tornar a enganxar el ritme de l’escola després de tot l’estiu.
Aquests dojos, ens continuaran acompanyant al llarg de tot el curs i ens ajudaran de mil maneres diferents a fer totes les tasques que se’ns presentin al llarg de les setmanes. Ja us anirem informant!