El bosc màgic (Obra de teatre de 2n)

Hola, famílies de 2n!

La setmana passada l’alumnat de 2n de primària va realitzar les obres de teatre que porten tot el curs preparant. Primer van fer un assaig general davant dels nens i nenes de l’escola i, a la setmana següent, ho van fer per aquelles famílies que van poder assistir.

L’obra que van interpretar va ser “El bosc màgic”. En aquesta obra els pobles de l’alegria, l’amistat i la generositat havien d’acabar amb la maldat d’unes bruixes i uns bruixots que els hi volien robar la seva felicitat.

Ens ha servit per treballar les emocions a través d’expressió corporal, i els nens i nenes ho han fet genial i s’ho han passat d’allò més bé!

En el següent article, utilitzant la contrasenya de classe, podeu veure els vídeos de les obres de teatre. Només heu de fer click aquí.