Dia de la dona al Cicle Inicial

Benvolgudes famílies i estimat alumnat;

Avui, 8 de març, hem celebrat a l’escola el dia internacional de la dona. El dia en què les dones i alguns homes es manifesten i reclamen la igualtat de gènere en tots els àmbits de la societat. Un dia on treballem a l’escola la importància de la dona a la societat, trenquem estereotips, veiem la importància de treballar la igualtat de gènere i trencar amb el masclisme, l’odi i la violència contra les dones.

Al cicle inicial, hem trencat estereotips sobre els treballs que, històricament, han estat considerats d’homes i hem parlat sobre la importància que les dones poden acomplir qualsevol tasca, sigui la que sigui. Després, hem fet un col·loqui sobre la importància de fer el que nosaltres vulguem de grans sota el títol: “We Can do it (ho podem fer)”

Per veure les activitats que hem realitzat, podeu clicar aquí.