Correm la Mini de la Mitja de Granollers!

Un any més, l’escola Ponent participa a la Mini de la Mitja de Granollers.

Ens hem ajuntat una bona colla a la plaça de la Corona on hem pogut fer un escalfament inicial amb l’ajuda del mestre d’educació física. Després, per categories, hem anat fent les diferents curses on han participat el nostre alumnat.

Ha estat tot un èxit, amb molta participació i amb moltes ganes. Una gran experiència i de ben segur que repetirem l’any que ve.

Moltes gràcies famílies (mares, pares, tietes, tiets, àvies, avis…) per acompanyar als vostres fills i filles. Gràcies a l’AMPA per encarregar-se de les inscripcions, de la cerca de patrocinador per les samarretes i per tota la col·laboració durant el dia de la Mini. Gràcies també a tots els i les mestres que han pogut venir a animar. I sobretot gràcies a les nenes i nens de Ponent, que ho han donat tot!