Comiat de 6è

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Arribat el final de curs i això significa que hem de dir adeu a una generació que ha estat amb nosaltres nou anys.

Nou anys plens de vivències, d’experiències, d’activitats, de bons moments, de moments una mica més difícils… Han estat nou anys intensos, on us heu anat fent grans al nostre costat i, l’escola, ha tingut el gran plaer de veure-us jugar, aprendre, compartir, gaudir, explorar… Hem vist com, cada any que passava us heu fet grans i les vostres inquietuds, els vostres gustos i les vostres relacions han anat recorrent un camí que avui, almenys a l’escola, posa fi.

Hem de recordar-nos dels nens i nenes que, al llarg d’aquests anys, han anat marxant de l’escola, però, que estem molt segurs, els hi porteu dins vostre (com nosaltres també). A més cal fer memòria de tots els i les docents que han estat al vostre costat, acompanyant-vos i estimant-vos moltíssim. Sense tots ells i elles i sense nosaltres, els que estem aquí, no seríeu les persones que sou avui dia.

Com hem dit, han estat nou anys intensos i amb moltes experiències viscudes. Hem intentat resumir la vostra història a l’escola Ponent amb un vídeo sabent que, allò que és més important, el guardeu dins vostre.

Ha estat tot un plaer estar al vostre costat. Recordeu que, Ponent, sempre serà casa vostra i que, quan ho necessiteu i vulgueu aquí estem, al vostre costat, com hem estat els darrers nou anys de les vostres vides.

Per poder veure el vídeo resum: Cliqueu aquí.