Cloenda jornades CoAliment

El passat diumenge 10 de juny es va celebrar la jornada de cloenda del torneig CoAliment organitzat pel BM Granollers. Aquest any, la nostra escola ha participat amb 9 equips formats per nenes i nens des de P5 a 6è. Hem pogut gaudir de 4 jornades de competició on totes les nostres nenes i nens han pogut gaudir d’un esport, l’handbol, tan important per la ciutat de Granollers.

Per acabar l’acte, totes les participants de les diferents escoles van fer una petita desfilada on van rebre el seu obsequi, una medalla, per agrair la seva participació.

Ens tornarem a trobar el proper any!!