AUSTRALIA DAY – Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària

Benvolgudes famílies i estimat alumnat,

Avui, dia 26 de gener, l’escola ha estat immersa en una jornada plena d’emoció i aprenentatge en celebració de l’Australia Day. Aquest esdeveniment ha ofert als nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior l’oportunitat de descobrir les riqueses i la diversitat de la terra down under d’una manera divertida i educativa.

La jornada va començar amb un emocionant scape room dedicat a Austràlia, una experiència que va captivar l’atenció dels nens i nenes de cicle mitjà des de la primera hora del matí. Amb enigmes i reptes relacionats amb la cultura, la fauna i la flora australiana, els alumnes van treballar en equip per resoldre els misteris i descobrir els secrets que amaga aquest continent fascinant.

Mentre els nens i nenes de cicle mitjà es feien amos de l’scape room, els alumnes de cicle superior van fer una presentació vibrant sobre la descoberta d’Austràlia. Algunes d’aquestes presentacions van ser acompanyades per històries narrades en primera persona, ja que alguns dels alumnes van baixar a les classes d’Infantil i cicle inicial per compartir contes apassionants sobre el descobriment d’Austràlia. Aquesta interacció intercicle va crear una atmosfera de col·laboració i aprenentatge entre els diferents nivells educatius.

Després del pati, els nens i nenes van canviar d’activitats per continuar la seva immersió en la cultura australiana. A la tarda, van participar en una activitat anomenada “Let’s become animals!“, on van representar diferents animals característics d’Austràlia. Mitjançant aquesta divertida representació, els infants van aconseguir les begudes que els faltaven per gaudir del pica-pica, un moment culminant de la celebració.

L’Australia Day a l’escola no només ha estat una oportunitat per explorar la geografia i la història d’Austràlia, sinó també per fomentar la col·laboració entre els diferents cicles i promoure la creativitat i la participació activa dels estudiants. Aquesta jornada especial ha demostrat que l’aprenentatge pot ser emocionant i enriquidor quan es combina amb diversió i interactivitat. Amb la celebració de l’Australia Day, l’escola ha reforçat el seu compromís amb una educació integral i immersiva que va més enllà dels llibres de text, fomentant la curiositat i la comprensió global del món que ens envolta.

Per veure les fotografies de 3r de Primària de l’Australia Day, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de 4t de Primària de l’Australia Day, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de 5è de Primària de l’Australia Day, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de 6è de Primària de l’Australia Day, cliqueu aquí.