Arts & Craft a 3r!

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat de 3r A (Urban Dancers) & 3r B (Modern Dancers) està treballant dues unitats didàctiques a Arts & Crafts: “Primary and Secondary Colours” i “Geometric Shapes with Paul Klee”.

En la primera, els i les alumnes coneixen els colors primaris i secundaris a partir de propostes plàstiques on s’utilitzen diferents materials, com les ceres i les pintures, per fer la barreja de colors.

En la segona unitat didàctica, descobreixen qui va ser Paul Klee -un famós pintor, músic i mestre- i les obres que va fer (més de 10.000!). Ens centrem en dues de les seves obres d’art més conegudes: Red Balloon (1922) i Arrival of the Bridegroom (1933). A partir d’aquestes, els infants elaboren les seves pròpies amb molta creativitat.

L’educació artística és molt important per afavorir el creixement personal de l’infant, a més de fomentar la inspiració i la imaginació.