Anem al camp de futbol de Ponent

Benvolgudes famílies de tercer!

Aquestes setmanes estem fent futbol gràcies al club de futbol Ponent que ens ha convidat a entrenar unes hores. La idea és aproximar als nens i nenes a aquest esport i motivarlos perque el facin com a extraescolar.

Donem les gràcies al president i entrenadors d’aquest club per haver gaudit d’aquest espai i aquest esport tant motivador pels alumnes.

És genial que dos entitats com l’escola i el club comparteixin el mateix nom i que estableixin lligams perque l’esport escolar tingui la continuitat en el futbol extraescolar.

Tots els cursos de primer a sisè han gaudit de l’activitat.

Fins aviat!!!