Anem a la piscina

Els nens i les nenes de segon aquest primer trimestre han estat anant setmanalment a la piscina. És una activitat esportiva que complementa l’àrea d’educació física.

Els han dividit en tres grups: el grup d’iniciació ( són alumnes que no estan adaptats al medi aquàtic. L’objectiu és l’adaptació tant a l’aigua, com a l’entorn, al material, al/ la tècnic/a…), el grup intermig ( són alumnes que tot i estan adaptats al medi aquàtic, encara no han assolit una mínima autonomía. L’objectiu és aconseguir un desenvolupament motriu òptim, per arribar a una autonomia dins l’aigua ), i el grup avançat ( són alumnes totalment autònoms dins l’aigua, sense ajut de material auxiliar. L’objectiu és reforçar l’autonomia i aconseguir una major seguretat ).

Tant els alumnes com els mestres, valorem molt positivament la possibilitat que tenen aquest curs de poder fer aquesta activitat.