Activitats amb famílies de 6è

Aquesta tarda l’alumnat de 6è hem pogut gaudir d’una estona molt entretinguda amb les famílies. Com a l’escola no tot és estudiar i fer feina, hem pensat que seria una bona idea donar a conèixer a les famílies tots aquells jocs de taules i activitats més lúdiques que tenim a la classe. Ens serveixen per desconnectar una mica i millorar la cohesió de grup. Però no només això, sinó que a més a més, aprenem! Ens ajuda a practicar vocabulari, l’expressió oral i molts conceptes matemàtics que treballem diàriament a l’escola.

L’alumnat de 6è coneix aquests jocs i, per grups, ens hem anat fent una mica experts i expertes, de manera que podien jugar i explicar les regles de manera completament autònoma. Ha estat una tarda molt divertida! Moltes gràcies a totes les famílies que heu pogut assistir, i gràcies també a tots els nens i nenes de 6è que heu ajudat a que aquesta tarda hagi estat tan especial!

Fins la propera!