Activitat en família a 3r

El divendres dia 4 de novembre, les dues classes de 3r, convidem a les famílies a passar una bona estona amb els seus fills i filles. Enguany els alumnes de 3rA i 3rB estan barrejats, i per aquest motiu aprofitem per fer un treball de cohesió de grup amb les famílies.

Comencem amb el Qui és qui? Una activitat on els pares i mares han d’endevinar la samarreta que han fet els seus fills observant el dibuix del seu autoretrat, els gustos personals sobre l’esport, l’animal, una pel·lícula, un llibre, l’assignatura, la verdura, la fruita preferida, etc.. Farem una rotllana per presentar-nos i comprovarem si coneixen bé els seus fills. A continuació, farem el joc de buscar pistes… Una activitat molt divertida per treballar la cohesió de grup. Investiguem i hem de buscar persones que viuen al mateix carrer, que celebra l’aniversari al mateix mes, que calça el mateix número de sabata, que té una mascota, que el seu nom comença per la mateixa lletra que el meu, una persona amb el mateix color de samarreta, i finalment fem una fila i sense dir res, ens hem d’ordenar per alçades.

Tot seguit, explicarem que aquest any ens iniciem en el projecte Meraki i aprofundirem i gaudirem de les danses modernes i urbanes. Així doncs movem l’esquelet i ballem al ritme de la música amb Just Dance, seguint els passos del ball. Tanquem la sessió amb una rotllana expressant com ens hem sentit, i si ens ho hem passat bé.

Moltes gràcies famílies!

Alumnes de 3r