Activitat Cultural Cicle Superior

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

És amb gran entusiasme que compartim amb la comunitat escolar una experiència única i enriquidora viscuda pel nostre alumnat de cicle superior ahir, dia 15 de gener. Amb la col·laboració dels seus professors i el suport de l’escola, els i les infants van assistir a una fascinant representació al Teatre Auditori de Granollers, una sortida cultural que segurament es recordarà per molt temps.

L’obra que van tenir l’oportunitat de veure, titulada “Suspensión”, es presenta com una amalgama de circ i teatre que captiva l’audiència des del primer moment. L’escenari es converteix en el lloc on cinc homes normals es destaquen amb habilitats extraordinàries, tot mentre exploren les dinàmiques de la seva pròpia existència. Cada un d’ells és únic en la seva individualitat, però alhora formen part d’una entitat col·lectiva, creant una atmosfera d’unitat i harmonia.

L’essència de “Suspensión” es manifesta a través de la fusió de tècniques circenses, com malabars, manipulació d’objectes, verticals i màgia, amb el moviment coreogràfic. Aquests elements, combinats amb dissenys genuïns d’il·luminació i escenografia, així com la interpretació de músiques originals, donen vida a una experiència única i inoblidable per als espectadors.

A través del llenguatge escènic particular de l’obra, els actors transporten l’audiència a un món on la destresa física i la creativitat es confonen en una dansa harmoniosa. Les proeses dels artistes sobre l’escenari són una oda a la perseverança, la col·laboració i la celebració de la vida en comú.

Aquesta sortida cultural no només ha proporcionat als nostres alumnes un espectacle inigualable, sinó que també ha obert finestres a noves formes d’expressió artística. Agraïm a tots els qui van fer possible aquesta oportunitat i esperem que aquesta experiència serveixi d’inspiració als nostres alumnes per continuar explorant i apreciant les arts escèniques.

Amb aquesta sortida, continuem fomentant la passió per la cultura i l’art en la formació dels nostres estudiants a partir del nostre projecte Meraki, preparant-los per ser pensadors crítics i apassionats del món que els envolta.