Activitat amb famílies d’i4

El divendres 24, els nens i nenes d’I4 van viure una tarda molt especial en companyia de les seves famílies. L’activitat, gràcies a la col·laboració de l’acadèmia de ball Kilómetro 13, va ser un gran èxit, proporcionant moments de diversió a través de la dansa. Aquesta proposta forma part del projecte Meraki de l’escola, que com ja sabeu està centrat en el treball de les arts escèniques.

Per començar i trencar el gel, vam escalfar el cos amb uns quants exercicis seguint el ritme de la música. Després, petits i grans van participar en diferents jocs que requerien imitar els moviments d’alguns animals, tot posant a prova la nostra atenció. Per acabar, vam realitzar l’assaig i enregistrament d’una petita coreografia, que formarà part d’un videoclip grupal realitzat entre tota l’escola.

Quina gran tarda vam passar! Sempre és emocionant, bonic i enriquidor per als nostres infants compartir moments com aquests entre l’escola i la família.

Hem gaudit molt de l’experiència i volem agrair a tothom la seva participació!

Al següent article, podreu veure totes les fotografies amb el codi que les tutores us han fet arribar pel Classdojo i per l’email.