A l’escola fem música!

Enguany a l’àrea d’educació musical us acompanyaran la Maria (P3,P4 i 1er) i en Raúl (P5,2n,3r,4t,5è i 6è). Durant aquesta estona, gaudirem de diferents cançons, ens acompanyarem amb diferents instruments musicals com també en sabrem les seves característiques. Descobrirem la vida i obra de diferents autors i autores, ballarem i sabrem l’origen de moltes danses catalanes i d’arreu del món. També coneixerem artistes (ballarins/es, compositors/es, intèrprets musicals, etc.) tant clàssics com moderns. Durant aquestes classes també coneixerem més sobre les festes de Catalunya i aprendrem cançons i danses tradicionals per celebrar les diferents festes durant l’any (Castanyada, Nadal, Carnaval, etc.).

Com cada curs, els alumnes de 5è tindran la sort de participar a la Cantània, un projecte musical que culminarà amb un concert al Teatre Auditori de Granollers, juntament amb altres escoles, a final de curs.