5è assisteix al 40è aniversari d’activitats a les escoles

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Durant el matí del 29 de setembre, la Fundació AC Granollers ha celebrat els 40 anys d’activitats per a les escoles en un acte festiu on han convidat a l’alumnat de tot 5è i 6è de Primària dels centres de Granollers a un espectacle a peu del carrer.

Es tracta del POSSÊ de Sound de Secà, un espectacle itinerant al ritme de timbals i percussions corporals  a la Plaça de l’Església i Plaça de la Porxada en dues sessions, a les 9:30h i a les 11:00h. Nosaltres,  hem assistit a la sessió de les 9:30h.

Amb aquesta activitat s’ha vol visibilitat el paper de l’entitat, sovint invisible als ulls de la ciutadania, i oferir una sessió gratuïta per a l’alumnat i per a tothom qui passi pel carrer. L’experiència ha estat molt divertida i interessant!