5è anem al Cosmocaixa

El dijous dia 31 de hener els alumnes de 5è vam anar al Cosmocaixa. És un museu molt gran de Barcelona relacionat amb la ciència. De l’escola vam sortir a les nou del matí i, un cop vam arribar, ens van dir que esmorzéssim. Més tard, vam anar a l’exposició dels robots: ens va agradar molt perquè dos robots jugaven al Tres en ratlla, i l’altre al Memory. A continuació, a l’exposició de Tin Tin hi havia personatges que van arribar a la lluna. Hi havia una mostra de coet: es podia veure la part interior amb els àpats i altres curiositats. Hi havia una terrassa molt gran on jugàvem a atrapar-nos fins que va arribar l’hora d’entrar al bosc inundat, un lloc i espai privilegiat de la selva amazònica: hi havia peixos, un caimà, formigues, granotes, capibares… L’aquari era espectacular!

IMATGES