Sortida al Parc Art (3r i 4t)

Benvolgudes famílies,

Avui, els nens i les nenes de 3r i 4t  hem gaudit d’una meravellosa i educativa sortida al PARC ART de Cassà de la Selva. Aquesta experiència ha estat una oportunitat per explorar la creativitat i l’expressió artística en un entorn únic.

La visita ha començat amb una càlida benvinguda per part del personal del PARC ART, que ens ha explicat la història i la missió d’aquest espai cultural. L’alumnat ha tingut  l’oportunitat de contemplar una gran varietat d’escultures i obres d’art a l’aire lliure, cada una amb la seva pròpia història i significat, tot mentre treballaven a partir d’un dossier que han fet de manera cooperativa.

Després d’un intens matí de treball i creativitat, els nens i les nenes de cicle mitjà hem pogut dinar a les mateixes instal·lacions del parc. Per acabar el dia, l’alumnat ha pogut gaudir d’una mica de temps lliure per explorar el parc, gaudir de les obres d’art i fins i tot jugar a jocs.

Hem gaudit molt de la sortida!

Al següent article, podreu veure totes les fotografies protegides amb contrasenya de l’alumnat de 3r.

Al següent article, podreu veure totes les fotografies protegides amb contrasenya de l’alumnat de 4t.