1r dia de Colònies de 6è

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, els nens i nenes de 6è de Primària, hem viscut el nostre primer dia de Colònies.

Hem sortit de l’escola al voltant de les 9:30 h del matí i hem arribat a la Cala Montjoi a les 12:30 h. Un cop que hem baixat de l’autobús, han vingut dos monitors, el Pol i en Joan, i ens han explicat el funcionament de la cala Montjoi; normes de convivència, normes amb els monitors, horari dels àpats, normes dins dels bungalous… Després, hem dinat tots plegats i hem tingut una estona per anar a les nostres habitacions per treure la roba i poder estar una estona allà.

Abans de començar les activitats de la tarda, hem baixat a la platja a donar-nos el primer bany de les colònies amb els mestres. Hem passat una estona molt divertida i s’ha passat molt curta! Sort que, després, hem començat les activitats i una d’elles era anar en canoa! Ha estat una experiència molt divertida! En acabat, hem fet; tenis, voleï, tir amb arc…

Més tard, hem anat a sopar i després de sopar ens hem pogut dutxar per poder anar al joc de nit! Abans d’anar-hi, hem d’anar al bar on, els mestres, ens han convidat a un refresc i o gelat! Quan hem acabat de menjar o de beure, hem anat a una altra part de la Cala on ens esperaven els monitors i monitores per poder realitzar el joc de nit: Una gimcana cooperativa; hem fet de tot i ens ho hem passat molt bé!

Un cop finalitzat el joc de nit, hem anat als bungalous i ens hem rentat les dents, posat el pijama i a dormir que, demà, serà un dia molt més intens.

Per poder veure totes les fotografies que hem realitzat al llarg del dia d’avui, cliqueu aquí!

Fins demà!