Tarda per recordar a La mini!

Tarda per recordar per a molts nens i nenes de l’escola, dissabte passat a La Mini, la cursa per als més petits organitzada just un dia abans de La Mitja. Després d’aconseguir que més de 80 nens i nenes de l’escola s’hi inscrivissin, des de l’AMPA vam organitzar una tarda comunitària per a totes les famílies: vam anar plegats des de l’escola fins als punts de sortida de les diverses proves i vam gaudir d’una gran jornada esportiva i de germanor.

Gràcies a tots els qui ho vau fer possible i als mestres que ens vau acompanyar!