Sant Jordi a Educació Infantil

Aquest any hem celebrat Sant Jordi el dilluns 24 d’abril perquè la festa del patró de Catalunya  va caure en diumenge.

Per celebrar Sant Jordi al cicle d’Educació Infantil vàrem fer diferents activitats durant tot el dia. La primera va consistir en uns tallers on cada grup estava format per nens i nenes de  cada nivell de P-3, P-4 i P-5. En aquests tallers cada un dels grups feia una rosa diferent i com podeu veure a les fotos el resultat va ser molt maco!

IMG_5422 (600 x 400)rosa

clicam

Una altra de les activitats que vàrem fer per celebrar Sant Jordi  va ser la lectura compartida per part dels nens i nenes de l’escola del conte que van portar de casa. L’activitat va tenir molt èxit i la idea de portar un coixí de casa va anar molt bé!

IMG_5375 (600 x 400)lectura sant jordi

clicam

I finalment per acabar a la tarda vam convidar a diferents mares voluntàries a explicar contes a la nostra escola. Des d’aquí volem agrair la seva col·laboració.

IMG_5432 (600 x 400)explicació contes