Mannequin ponent challenge

A l’escola  hem fet un mannequin challenge amb tots l’alumnat, des de P3 fins a 6è..

Aquesta activitat consisteix que totes les persones es quedin congelades sense moure’s i amb una música de fons.

Primer de tot vam dividir la classe de 6è en grups, cada grup gravava un cicle de l’escola. Després cada grup va passar els vídeos a l’ordinador, i ja estàvem llestos per comença a editar-lo.

El resultat final l’hem fet fet amb l’aplicació de openshot vídeo editor.

Vam exportar els vídeos que havíem desat prèviament en una carpeta en el programa, els vam arrossegar en les pistes, vam afegir la música que havíem escollit i vam començar a fer el muntatge.

Ha estat tot un èxit, els vídeos ens han sortit força bé!