Celebrem Sta. Cecília, patrona de la música!

El passat dia 22 de novembre vàrem celebrar a l’escola Sta. Cecília, la patrona de la música.

Per aquest motiu al matí vàrem sortir al pati seguint la rua dels nostres mestres de música: El Toni i el Rubén.  En van venir a buscar per les classes tocant el saxo i el trombó i vàrem anar recollint alumnes per cada classe que passàvem fins a acabar tots junts a la pista de l’escola.

Els alumnes d’educació infantil vàren fer unes maraques per a acompanyar als nostres músics fins a la pista. Va ser molt maco!

FOTOS DE LA RUA DE MÚSICS i VÍDEO DE LA RUA

A la tarda, la mestra de l’escola Judith, que entrena un grup de noies que fan balls de competició, varem gaudir d’uns balls espectaculars.  El grup de ball “JM CREW” ens van oferir un ball de competició on l’any passat  varen quedar cinquenes d’Espanya i segones de Catalunya respectivament.

Després, les noies es van repartir per cicles i ens van ensenyar un fragment d’aquest ball.

Quan tota l’escola ja se l’havia après ens vam ajuntar altre cop a la pista i el vam ballar tots junt. Va ser fantàstic.

Per agrair-los que vinguéssin a l’escola els hi vàrem donar un petit detall i juntament amb una “frog” feta pels alumnes de 3r a Arts & Craft.  Moltes gràcies per venir i ensenyar-nos el ball. torneu quan volgueu!

FOTOS DELS BALLS

Panoràmiques i varies dels tallers de dansa (feu clic a la foto)