Us comentem com ens ha anat la setmana cultural a 5è

Bona tarda de nou famílies! Un cop finalitzada la Setmana Cultural us volem explicar una miqueta com ens va anar i què vam aprendre. Les noies i els nois de cinquè A vam descobrir curiositats de la nostra selva Amazònica. Malgrat no poder gaudir del dia de la Rua amb la companyia de les famílies, també ens vam disfressar i passar-ho molt bé. Us ensenyem la imatge del nostre mural que s’inspira en l’Amazones. Esperem que us agradi!

Les noies i els nois de 5è B hem estat confinats dues setmanes a casa. Hem tornat a l’escola aquesta setmana i també acabarem la nostra disfressa de la selva. Des de casa hem mantingut el contacte entre nosaltres fent videotrucades. També vam seguir les consignes del Rei Carnestoltes! Ara ens hem de posar a carregar les piles! Estem molt contents per tornar a l’escola!!

Fins la propera!