Reunió de mares delegades

Aquesta setmana hem fet la reunió amb les mares  delegades per a comentar les informacions més destacades del final del trimestre.

En primer lloc hem fet una dinàmica per explicar com seran els nous informes per a les famílies i la importància de que les famílies vinguin a fer les entrevistes de la recollida d’informes dels seus fills/es.

En segon lloc, hem visitat el menjador i els seus espais així com també hem vist com ha quedat l’estrella que l’escola lluirà aquestes festes a l’entrada amb les aportacions de totes les classes. Finalment, també hem demanat l’ajuda de les mares per a pintar unes quantes lletres més de les que aniran apareixent a les finestres de l’escola aquests dies. En breu veureu les nostres lletres. Les haureu de llegir per veure quin missatge secret us volem transmetre!

Finalment, hem parlat de temes més pràctics tals com l’organització dels últims dies, del concert per a les famílies i les dates de les activitats amb famílies del segon trimestre.