Reunió d’alumnes delegats/des

Aquesta setmana hem fet la reunió amb els i les alumnes delegats i delegades per a preparar el final del trimestre.

Hem tret els suggeriments que han proposat al llarg del trimestre i els hem parlat.  Hem sigut els primers de veure com ha quedat l’estrella que l’escola lluirà amb les aportacions de totes les classes. També hem parlat dels últims dies dels trimestre amb la visita del Patge Gregori, els concerts per a les Famílies,… A més a més, ens han ajudat, en representació dels seus companys, a pintar unes lletres que aniran apareixent a les finestres de l’escola aquests dies.

Ens ho hem passat molt bé i en breu veureu les nostres lletres. Les haureu de llegir per veure quin missatge secret us volem transmetre!