Recomanacions de tasques per fer a l’estiu.

Iniciem novament l’etapa de descans estiuenc:

Les vacances d’estiu són un temps per descansar de l’activitat escolar ordinària i per realitzar activitats de lleure que permetin els nois i noies desconnectar de la rutina i afrontar amb forces renovades el nou curs. Al mateix temps, el període estival també brinda una bona oportunitat per mantenir i reforçar competències bàsiques com la lectura o el raonament matemàtic, i per consolidar hàbits personals de treball i d’iniciativa personal.

És en aquest sentit que, des del nostre centre, volem fer una sèrie de propostes i recomanacions d’activitats d’estiu perquè les famílies pugueu facilitar als vostres fills i filles recursos apropiats perquè, de manera autònoma, puguin mantenir i reforçar aquests hàbits de treball.

Així doncs, aquí us deixem les recomanacions i propostes fetes pel claustre:

1r

2n

3r

4t

LECTURES D’ESTIU.

Us hem preparat una sèrie de lectures que podeu fer al llarg d’aquest estiu a casa. Per poder veure el llistat de llibres de lectura a l’estiu, cliqueu aquí: LECTURES D’ESTIU.

DEURES D’ESTIU PER L’ALUMNAT DE SISÈ.

Tots els i les alumnes que finalitzen Primària a les escoles públiques de Granollers han de realitzar, al llarg de l’estiu, els mateixos deures. Aquests deures ho han de presentar el primer dia d’institut al setembre.

A continuació deixem els deures d’estiu per l’alumnat de sisè i que, recordem, han d’entregar a l’institut el primer dia que vagin al setembre:

Ara si, des de tota la comunitat educativa de l’escola Ponent, us desitgem un molt bon estiu!

Ens veiem al Setembre!