Recollim els premis Baldiri!

Benvolgudes famílies, com ja sabeu l’escola ha guanayat els premis Baldiri pel seu projecte MERAKI.

Els premis Baldiri són guardons anuals que atorga la Fundació Carulla i que, des de fa 45 anys impulsen i reconèixen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts.

El nostre projecte MERAKI té per objectiu principal estimular l’educació en arts escèniques com a mitjà de l’aprenentatge, per tal de consolidar una identitat pròpia i articular la vida a l’escola, tot fomentant la llengua catalana i la cohesió de l’alumnat.

Tot això ho estem fent amb col·laboració amb el Teatre-Auditori de Granollers, la col·laboració de l’Ajuntament de Granollers i els Serveis Educatius.

Gràcies Fundació Carulla per premiar a l’Escola Ponent amb aquest premi!