Projecte “el Mur”

A l’escola hem començat un projecte de millora dels diferents espais del pati de l’escola gràcies a un projecte que l’AMPA va presentar a l’Ajuntament i del qual hem rebut una subvenció.

Aquest projecte millorarà els patis d’infantil i “el mur” del pati de primària.

En el projecte del mur implicarà als alumnes de primària, als/les mestres, als pares/mares delegats/des i a l’artista Pau Farell.

Tots els alumnes de primària s’han convertit en caçadors i caçadores d’idees i tenen una xapa que els ajudarà a pensar i a aportar idees en tot el procés. Totes les idees caçades les posaran a la “capsa de les idees” que els alumnes delegats explicaran als seus companys.

Voleu veure les primeres imatges del treball d”el mur”?