Pintem un mural al pati amb el Pau Farell!

Aquesta setmana hem començat a pintar tots junts el dibuix del Pau Farell per al mur del pati de primària. Aquest mural és la culminació de la implicació de molts agents que formen part de la comunitat educativa: pares i mares, mestres i alumnes.

Gràcies a la Capsa de les idees i a la “xapa” de caçador d’idees, tots i totes hem fet una feina molt important. En primer lloc, hem cercat idees, imatges, objectes i paraules per a definir “el pati dels nostres somnis”. En segon lloc, els alumnes delegats han tret totes les idees de la Capsa i les han classificat per categories. En tercer lloc, els alumnes de 5è han fet una proposta de mur a partir de totes les aportacions de la Capsa. A partir d’aquestes aportacions, en Pau Farell ha fet dues propostes de dibuix per al mur, que després han estat votades democràticament per pares, mares, mestres i alumnes. Ara, pares i mares, mestres i tots els alumnes de 1r a 6è de primària estem pintant i fent realitat el nostre mural, un mural que ha sortit de la col·laboració i participació de tots i totes i que forma part del projecte de l’escola Patis en moviment.

Si voleu veure el resultat d’aquest projecte tant engrescador us convidem a venir a la inauguració el proper 30 de novembre a les 16h.