Pels drets humans

El Dia dels Drets Humans es celebra a tot el món el 10 de desembre. Aquest dia el seu origen l’any 1950. Des de llavors, persones de tot el món s’uneixen per commemorar l’existència de la Carta Internacional dels Drets Humans, un conjunt de lleis internacionals que vetllen pel compliment dels drets de totes les persones com a éssers humans.

Des de l’escola Ponent volem dedicar una cançó al compliment dels drets humans. Unes dolça melodia i lletra cantada pels alumnes que ara estan a primer d’ESO. La va composar el nostre mestre Valentí, de 6è. Escolteu bé el seu missatge perquè és el que, amb totes les nostres forces, volem.