NOVETATS!

Aquest any volem que, més que mai, les famílies us acosteu i participeu a l’escola. Per això us proposem dues novetats i continuació de projecte d’altres anys:

NOVETATS!

1. PORTES OBERTES D’ANGLÈS A TOTS ELS CURSOS: Per tal que pugueu veure com treballem l’anglès des de P3 fins a 6è i valoreu el gran treball que està fent l’escola ( som escola GEP! ) i el bon nivell d’anglès amb el que surten els vostres fills/es a sisè.
  2. PARTICIPACIÓ EN EL PROJECTE PATIS COMPARTITS (AMPA): Millorant els patis d’infantil i aportant idees per al mural gegant que farem amb l’autor Pau Farell al pati de primària.

CONTINUEM TREBALLANT!

1. REUNIONS DE PARES I MARES DELEGATS/DES: Ja sabeu que la vostra participació i aportacions és molt important per al funcionament de l’escola
  2. REUNIONS D’ALUMNES DELEGATS: Les seves idees també són molt importants. Des de la visió i les aportacions de l’infant també treballem per a millorar dia a dia.
  3. PARTICIPACIÓ DE TOTS ELS ALUMNES: A través dels concursos temàtics que fem al llarg de les diferents estacions.