L’alumnat de 4t hem fet un taller de circ

Avui, ha estat l’últim dia d’una sèrie de sessions de circ que hem pogut fer gràcies a la col·laboració que té l’escola amb el Teatre Auditori de Granollers.En total han estat 8 sessions a càrrec de David Cuspinera, actor, acròbata, ballarí i professor de tècniques de circ llicenciat per l’Institut del Teatre de Barcelona.

La primera sessió la vam realitzar just l’últim dia del primer trimestre. Aquell dia vam fer una sessió on vam crear, amb dos globus i arròs, tres pilotes de malabars. Seguidament en David ens va ensenyar diferents tècniques per fer malabars.

Les següents sessions vam treballar amb altres elements del circ. Hem treballat amb Diàbolos, amb pals del diable, amb mocadors, amb pals xinesos, amb cercles de malabars i altres materials típics del món del circ.  També hem tingut l’oportunitat de caminar per sobre d’una corda fluixa o fer servir un monocicle, les xanques per poder se més alts o les taules d’equilibris.

Hem gaudit molt de les diferents activitats.