La Lego League

Els alumnes de 6è vam anar el dissabte dia 8 febrer a la Lego League a la Universitat Autònoma de Barcelona. Vam presentar els nostre projecte amb el material preparat: robots i lego sobre les energies renovables. Vam fer una primera ronda utilitzant el robot i vam rebre 65 punts; després, una segona ronda amb 35 punts més. Al cap d’un temps, vam fer l’exposició amb una presentació davant del jurat i les famílies, i, finalment, l’última ronda, on vam rebre 20 punts més.

Un cop acabat aquest procés, vam anar a l’auditori, on es van repartir els premis. Vam quedar vuitens com a joves promeses!!! Ens ho vam passar genial i vam estar orgullosos de representar les classes de sisè i ser de l’escola Ponent!!!

Clica per veure més imatges de la Lego League