La Castanyada 2022

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Com cada any, al matí, celebrem a l’escola la festa de la Castanyada. Aquest any, com l’any passat, hem pogut obrir l’escola al municipi i tothom ha pogut entrar a veure les danses de la Castanyada.

L’alumnat de l’escola s’ho ha passat d’allò més bé preparant-les al llarg d’aquestes darreres setmanes i han gaudit molt ensenyant tot el treball a les famílies que han volgut entrar a l’escola.

Aquí us deixem un petit recull fotogràfic de les danses d’avui:

Si voleu veure les danses de la Castanyada que han preparat l’alumnat de l’escola cliqueu en el següent enllaç:

Balls de la Castanyada 2022!

Després del pati, tots els cicles han realitzat diferents tallers relacionats amb la castanyada. Així;

• Cicle Infantil: Panellets i tastet de la Tardor,
          • Cicle Inicial: Manualitats de Tardor.
          • Cicle Mitjà: Galetes de music.
          • Cicle Superior: Banderoles de la Tardor

A continuació us deixem un recull fotogràfic dels diferents tallers que s’han realitzar avui a l’escola:

A la tarda, hem baixat tots i totes al pati a menjar castanyes. L’alumnat de 4t de Primària ha estat l’encarregat de repartir-les a la resta de companys i companyes de l’escola. Després de menjar-les, hem fet una mica de ball i ja hem marxat cap a casa. A continuació us deixem un petit recull fotogràfic de la tarda d’avui.