Juga i aprèn amb el Pla de consum de fruita

Cada any es posa en marxa el pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa conjunta amb la Unió Europea. Els proper dies 2, 3, 6 i 7 de març tindrem fruita a l’escola. Recordeu d’adequar els esmorzars dels nens i les nenes perquè menjaran una peça de fruita a l’hora de pati durant aquests dies.

Aquest pla té com a objectiu potenciar els hàbits alimentaris que afavoreixen la salut dels infants, per això, durant el curs escolar, una setmana cada mes es distribueix fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Sota el lema “A l’escola, la fruita entra sola”, la Generalitat ha creat un joc per a ordinador i una aplicació per a mòbils.

Per a més informació, consulteu els web:

plafruit1