Gran inauguració del mural del pati de primària!

El mural nou del pati de primària ja és una realitat i divendres passat vam fer una gran festa per inaugurar-lo. Hi van intervenir tots els qui han participat en l’intens procés col·lectiu de pensar, desenvolupar i pintar el mural: alumnes, mestres, famílies, veïns del barri i, com no, l’artista Pau Farell, que ens ha guiat amb la seva creativitat. Aviat us ensenyarem un vídeo que explicarà tot aquest procés, que forma part del projecte Patis en moviment.

Gràcies a tots i totes perquè aquest mural ha servit per mostrar els valors i la fortalesa del treball en comunitat que fem a l’escola Ponent! Enhorabona i seguim!