Dijous 4, vine a conèixer el projecte Patis en moviment!

Dijous 4 a les 17.00 h (a les 16.30 h per a les famílies de P3, P4 i P5) donarem el tret de sortida al projecte Patis en moviment, que ha rebut una subvenció de l’Ajuntament de Granollers. La reunió està adreçada a totes les famílies de l’escola i als docents, i servirà per explicar com funcionaran les activitats del projecte durant el curs 2018-2019 i compartir propostes. El paper de les tots i totes serà fonamental!

Entre d’altres, pintarem un mural al pati de l’escola amb l’artista Pau Farell, guarnirem el pati de P3 i de primària amb jocs nous i seguirem compartint els patis entre els infants i les famílies.

T’esperem dijous a les 16.30 o a les 17.00 h al pati central de l’escola! No hi faltis!