Curs d’alfabetització digital per a famílies de l’escola

CURS D’ALFABETITZACIÓ DIGITAL PER A FAMÍLIES

Per llegir aquesta informació en altres idiomes fes clic a: Castellà, Àrab, Francès

Vivim en un món digital i, avui en dia, és imprescindible adquirir les habilitats tecnològiques mínimes per relacionar-nos amb ell. Els nostres fills i filles han nascut en aquesta nova era digital, però necessiten el nostre acompanyament i suport. Aquest fet fa imprescindible que nosaltres coneguem aquesta nova forma de comunicació i informació, i ens familiaritzem amb les eines tecnològiques.

Per aquest motiu des de l’AMPA i l’escola, i amb el suport d’AFFAC s’ofereix, a totes les famílies de l’escola Ponent, un curs d’alfabetització digital en el que aprendrem:

• El funcionament bàsic de l’ordinador i altres dispositius electrònics (tablets i mòbils smartphone).
  • Navegació per internet.
  • Com fer una vídeo trucada.
  • Crear un compte de correu electrònic propi i gestionar-lo.
  • Com demanar hora al metge: La meva salut
  • Les aplicacions de l’escola: iEducaTokApp, Classroom, Menjador,…
  • I tots el dubtes que pugueu tenir.

El curs és gratuït i s’impartirà a l’escola tots el dimecres i divendres en horari de 9.15 h a les 10.15 h.

VINE A LA SESSIÓ INFORMATIVA del Divendres 10 de desembre a les 9.15 h.

NO HO DUBTIS!! APUNTA’T!!