COMENCEM A CONVERTIR L’ESCOLA EN UN MUSEU!

Hola, famílies,

A Arts & Crafts, els nens i les nenes de 3r hem començat la nostra primera Situació d’Aprenentatge, la qual consisteix a dissenyar i construir unes escultures fetes amb capses de cartó (box sculptures) i ho estem fent de forma vivencial i en grups cooperatius. Sabeu per què? Perquè entre tot l’alumnat, convertirem l’escola en un museu d’art i escultures!

Ara estem treballant de forma cooperativa i cadascú tenim un càrrec a fer. Entre nosaltres ens posem d’acord per desenvolupar aquest projecte que tant ens està agradant. Quan ho tinguem acabat, us convidem a vindre a l’escola a veure les nostres escultures exposades. De moment, us deixem unes quantes imatges perquè pugueu veure com som escultors i escultores.

Us anirem informant.