Colònies a 5è

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

El passat dilluns i dimarts, els nens i nenes de 5è, vam marxar de Colònies a Tavèrnoles a la casa de colònies anomenada Can Ton Xic.

Hem passat dos dies genials, on hem conegut una mica més el bosc màgic de Savassona i les històries de les seves pedres. Allà els antics prehistòrics vivien i, els monitors, ens van explicar per què el nom de la pedra del nen, de les pedres de les bruixes… Per arribar al bosc màgic vam haver-hi de caminar una mica, però, va ser curt perquè anàvem parlant, cantant i contant acudits.

Vam dinar allà i vam pujar a l’ermita de Sant Feliu de Savassona on vam poder gaudir d’unes vistes molt espectaculars! Després vam començar a fer una activitat d’orientació, però, va començar a ploure una mica i vam marxar a la casa de Colònies. Un cop vam arribar, vam poder berenar i vam continuar jugant a una pista tancada del poble. Després de les activitats de la tarda, vam tenir temps lliure per dutxar-nos i passar una estona a les habitacions o jugant. A la nit vam sopar i vam fer un joc de nit amb les llanternes.

El dimarts ens vam despertar molt d’hora, estàvem molt nerviosos, vam esmorzar i vam començar a fer les activitats del matí. A mig matí, vam agafar les motxilles i vam anar caminant per veure un pou de glaç. Ens van explicar quina era la funció d’aquest pou, quan es va construir, qui ho va fer… Vam tornar a la casa de Colònies i vam fer una cursa d’orientació per la casa de Colònies. Vam dinar i vam tornar cap a l’escola!

Han estat dos dies fantàstics! Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem unes quantes fotografies d’aquests dies, però, si voleu veure més, heu de clicar aquí