Cloenda del passaport Edunauta

Avui els nens i les nenes de tercer hem celebrat al pavelló “El Parquet”, la jornada de cloenda de les activitats del passaport Edunauta.

Fa uns dies vam rebre un vídeo on la Wanda i l’Amèlia ens explicaven el seu problema, la seva amiga Beatrix havia perdut les ganes de jugar. Ens demanàvem que les ajudéssim a recuperar les ganes de jugar de la seva amiga, per això havíem d’anar a dos espais diferents de Granollers per jugar i acabar el nostre viatge al pavelló.

La primera parada del nostre viatge era just al costat de l’escola, el parc de Ponent. Allà hem pogut enfilar-nos a la piràmide i jugar dins de l’espai de jocs infantils. La segona parada ha estat l’Skateparc La Riera del passeig fluvial. En aquest espai hem pogut saltar i córrer i posar en joc les nostres habilitats motrius.

L’ultima parada del nostre viatge l’hem feta al pavelló on amb l’ajuda de tots els nens i les nenes de 3r de les escoles de Granollers hem pogut ajudar a la Wanda i l’Amèlia a que la seva amiga recuperés les ganes de jugar.

Hem gaudit molt jugant en diferents espais de la ciutat.