Celebrem els Jocs Florals!

La Diada de Sant Jordi és una festa que mai pot faltar a l’escola. Tots els alumnes treballen amb molt de temps i ganes els seus escrits per al concurs dels Jocs Florals. Els més petits (P3, P4 i P5) hi participen a través d’un treball que fan entre tots els alumnes de la classe. A partir de primer els treballs ja són individuals.

Al matí, a més dels jocs florals també hem fet tallers i fins i tot hem menjat xocolata amb galetes!

A la tarda, des de P3 fins a 2n hem gaudit compartint contes amb els companys al pati (tots/es hem portat un conte i un coixí). Els més grans de l’escola hem anat a la Porxada. Ha estat una festa molt maca!

Voleu veure algunes fotos dels Jocs Florals i els guanyadors i guanyadores d’aquest any…